niedziela, 27 listopada 2016

✎ ✎ INTERESTING RECIPES BY OLA #1 ✎ ✎

Witam Was ponownie! Dziś mam dla Was coś nietypowego, bo jest to post z przepisem! Będę tu
udostępniać fajne przepisy, które często wykonuję w domu wraz z rodziną. ZAPRASZAM!

          PLACEK ZIEMNIACZANY A'LA PIZZA   
       
      Składniki: 8 ziemniaków, 1 cebula, 2 jajka, 2 łyżki mąki, sól, pieprz, 2 laski kiełbasy
 zwyczanej, 25 dag pieczarek, 2 łyżki kukurydzy, 2 łyżki groszku, 1\2 papryki czerwonej, 1\2
 papryki zielonej, 15 dag sera żółtego, przyprawa do pizzy, ketchup pikantny lub łagodny.

Przepis: Ziemniaki obieramy, płuczemy i ścieramy na tarce o drobnych oczkach. 
  Dodajemy posiekaną cebulkę, jajko, i doprawiamy solą wraz z pieprzem. Pieczarki
myjemy, kroimy w plasterki i smażymy na maśle. Kiełbasę i papryki kroimy w drobną
kostkę i również podsmażamy. Mieszamy pieczarki, kiełbasę, papryki, groszek i na końcu
kukurydzę. Na średniej wielkości patelni rozgrzewamy olej i wykładamy łyżką porcję
masy ziemniaczanej, tak żeby pokryła całą patelnię. Smażymy na rumiano. Odwracamy
na drugą stronę, wykładamy warzywa i kiełbasę i posypujemy startym serem. Następnie
przykrywamy i smażymy, aż ser się roztopi. Na końcu całość polewamy swoim ketchupem.

Dla kogo ten przepis?  Dla wszystkich, którzy uwielbiają działać w 
 kuchni! Mimo, że jest to banalnie proste ten placuszek jest genialnym urozmaiceniem
standardowej pizzy. Nawet Ci na diecie, powinni skusić się na taki "mały grzeszek" :)

JAKI PRZEPIS WY MI POLECICIE? PODOBA SIĘ WAM
NOWA SERIA? KONIECZNIE NAPISZCIE MI NA DOLE!
                                                                                   POZDRAWIAM
                                                                                                                                 OLA XX




53 komentarze:

  1. Ten post jest wspaniały. Teraz już nie chodzę głodny.!!! Dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem co w wolnej chwili ugotuje! :D
    Dzięki za przepis :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze,że kuchnia raczej nie jest dla mnie, może dlatego, że jestem leniwa i nie chce mi się długo przy niej spędzać czasu. Wolę, gdy ktoś mi zrobi jedzenie niż ja sama :D Ale gdy tylko będę miała czas i chęć, z przyjemnością wypróbuję Twój przepis ;3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki ziemniaczane... FE :D nie lubię od małego! Nawet pod tak kuszącą postacią bym nie chciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi smacznie! Aż zrobiłam się głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to tak przepysznie! Aż zrobiłam się głodna ;) !

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio widzę coraz więcej zamienników tradycyjnej pizzy, np. ja robiłam niedawno z brokuła i była spoko :) Twoja też wygląda pysznie ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż zgłodiałam!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna seria z przepisami , chyba muszę się nauczyć gotować ;pp

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa alternatywa dla klasycznej pizzy! Jasne, takie wpisy są przydatne, bo warto ugotować coś, co jest już sprawdzone :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zjadłabym <3

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądają takie placki, nie próbowałam ich jeszcze w takiej postaci ale na pewno się skuszę :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju jak ja uwielbiam gotować, ten przepis jest świetny na pewno skorzystam nie raz i mm nadzieję że będzie kontynuować tę serię!
    Może chciałabyś urozmaicić swój pokój pięknymi Cotton Balls'ami? Zapraszam do obejrzenia i polubienia: MAGIC BALLS

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię gotować :D Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam gotować, więc z chęcią wypróbuję ten przepis.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda tak pysznie, że aż zrobiłam się głodna ;.;

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentują się smakowicie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam placki ziemniaczane :)Muszę wypróbować Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. MMM smaczne i idealne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej! Ale zrobiłaś mi ochotę na taki placuszek albo samą pizzę! Masz może jakiś dobry przepis na ciasteczka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale narobiłaś mi smaka! pychotka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy przepis! Super :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. great post

    i follow you, i hope you will follow me back
    kisses

    Maggie's Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmmm Wygląda naprawdę apetycznie ! ;)
    coś innego i prostego. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przepadam za plackami ziemniaczanymi ale te wyglądają bardzo apetycznie! na pewno wypróbuje ten przepis :) obserwuje :) martawbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście wygląda jak pizza. Wydaje się być bardzo dobry. Na pewno rodzince smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super przepis, muszę go kiedyś wykorzystać :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda to bardzo apetycznie, bardzo ciekawy przepis, sama chętnie go wypróbuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna seria! Czekam na więcej przepisów :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  31. wygląda mega smacznie! :)
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten mem z kotem - taki prawdziwy! :D
    Bardzo podoba mi się ten pomysł na serię, chociaż przyznaję, mam wielką ochotę zjeść sobie coś takiego, a nie mogę. :/
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam! To musi być pyszne! :)
    Ja polecę Ci zupę tajską - przepis z internetu, haha :D Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Od pewnego czasu uczę się gotować, więc taka seria to jak dla mnie strzał w 10! Pierwszy raz widzę takie danie, ale mam nadzieję, że będę miała okazję spróbować!

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda super :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny przepis, jeszcze nie spotkałam się z takim daniem :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniam, uwielbiam placki ziemniaczane i pizzę. To coś dla mnie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo smakowite przepisy :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. smakowity przepis<3
    co powiesz na wzajemna obs?
    daj
    znać w komentarzu:* buziole

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  41. Ten mem z kotkiem jest cudowwny! :D
    Wygląda smakowicie ♥

    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Wypróbuję na pewno :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ŚWIETNY BLOG <3
    Super post!!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń